منتدى تقسيم السمنودى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى خاص بتقسيم السمنودى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولرمضان 1430

إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا

كاتب الموضوعرسالة
سمنوداوى

سمنوداوى

ذكر عدد الرسائل : 72
العمل/الترفيه : محاسب

إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا Empty
مُساهمةموضوع: إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا   إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا Icon_minitime1الخميس سبتمبر 04, 2008 7:24 pm

أنتقل الى رحمه الله تعالى الحاج \\ كرامة المسلمين
أسف أن أنا حطيت الموضوع فى القسم ده بس أنا حطيته هما علشان أعزى فى موت شهامة الأمة الإسلامية فلقد و ضع أحد الكافرين كليب راقص لمايكل جاكسون وقام بتركيب أغنية عليه تلك الأغنية كلماتها أيات الله عز وجل و الموضوع منذ شهرين على اليوتيوب على الرابط https://www.youtube.com/watch?v=xOrK_l2s_RQ&feature=related و هذا المقطع لم يزل فأرجو من الأعضاء التكرم بعمل حساب على الyoutube و إضافة تعليق و هناك طريق نرسل بها إلى إدارة الوقع لتحذف الفيديو وهى اختر Flag ثم تجد جمله وهي - Select a Reason - وعند الضغط عليها سوف تجد مجموعه من الخيارات اختر الخيار التالي: Hateful or abusive *******s سوف يظهر لك خيارين اختر الخيار التالي:: promotes hatred or vioencel . , وعليك باختيار كلمة religion ومن ثم تقوم بالضغط على المربع المكتوب فيه :: Flag this Video
و اكتب أنه فى حالة عدم حذف الفيديو سوف نشن حملة لكى يقاطع المليار مسلم الموقع 19% من سكان العالم مسلمون أرجو الرد قبل ان يموت الإسلام فى قلوبنا وأرجو التثبيت
سمنوداوى

سمنوداوى

ذكر عدد الرسائل : 72
العمل/الترفيه : محاسب

إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا Empty
مُساهمةموضوع: رد: إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا   إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا Icon_minitime1السبت سبتمبر 06, 2008 3:50 am

إنا لله وإنا إليه راجعون فعلا يا حماعة إحنا مش رجالة معقول 33 مسلم شاهدوا الموضوع و لم يرد مسلم واحد مفيش مسلم واحد غيور على دينة هو محمد مش مخلف رجالة ولا أيه ؟ فين الرجولة والكرامة ؟ خلاص كرامتنا ضاعت معدش يهم حد يسب القرأن يعنى دلوقتى لو الكعبة حتتهد حنقول للبيت رب يحميه يا خسارة يا مسلمين يا خسارة
و عموما ادارة youtube بتحذف الفيديو لو وصل عدد الطلبات إلى 1000 طلب معقول 1500000000 مسلم ولسة موصلش عدد الطلبات الى 1000 طلب طب أمتى حيوصل العدد الى 1000
حيوصل الى 1000 لو فيه مثلا صورة لهيفاء وهبى
و أخيرا ده فيديو يعلم كيفية ارسال طلب حذف الفيديو
أخيرا أعزيكم فى موت الرجال....

إنا لله وأنا إليه راجعون أنتقل إلى رحمه الله تعالى الحا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-